ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Π.Δ. 79/2017
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 2017-18
- ΕΚΠ/ΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΣΕΙΣΜΟΣ
- ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ2
- ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ
- COMICS-ΒΙΒΛΙΑ...
- ΕΚΠ/ΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
- ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ
- ΜΟΥΣΕΙΑ
- ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ
- Οι εξερευνητές του Στ1
- ...το Δ1 σκίζει!
- Τριτάκια!!!
Τρίτη 7 Ιουνίου 2016
Τρίτη 31 Μαΐου 2016
Εγγραφές των μαθητών της Α΄ τάξης
Την Τετάρτη 1 Ιουνίου τα σχολεία των Άνω Λιοσίων θα είναι κλειστά. Επίσης, την Τρίτη 14 Ιουνίου, ημέρα της αποχαιρετιστήριας εορτής και τη Δευτέρα 20 Ιουνίου του Αγίου Πνεύματος, το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό.
Δικαίωμα να εγγραφούν έχουν όλοι οι μαθητές που συμπληρώνουν τα 6 χρόνια τους έως την 31η Δεκεμβρίου του 2016. Δηλαδή όσοι γεννήθηκαν από 1-1-2010 έως 31-12-2010.
Τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά σύμφωνα με το Π.Δ. 201/98 αρ. 7 παρ. 3 και την με αρ. πρωτ. Φ.6/1063/82763/Δ1-23-05-2016 Υπ. Εγκύκ., είναι:
Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος
1. Η φοίτηση των μαθητών που εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι υποχρεωτική.
2. Στη συγκρότηση των τμημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος λαμβάνεται υπόψη η δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών, που αναγράφεται στη σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων κατά την εγγραφή τους.
2. Στη συγκρότηση των τμημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος λαμβάνεται υπόψη η δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών, που αναγράφεται στη σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων κατά την εγγραφή τους.
Οι αιτήσεις
Εκτυπώσιμη μορφή
Για τον Προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2016-2017, σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Διευθύνσεις των Σχολικών Μονάδων θα ακολουθήσουν τα εξής:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκτυπώσιμη μορφή
Για τον Προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2016-2017, σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Διευθύνσεις των Σχολικών Μονάδων θα ακολουθήσουν τα εξής:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2016-2017
Εκτυπώσιμη μορφή
Δημοσίευση: 30/05/2016
Η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας, Γαλλικής και Γερμανικής πραγματοποιείται για δύο (2) ώρες την εβδομάδα στις Ε ́& Στ ́ τάξεις των 4/θέσιων και άνω δημοτικών σχολείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας.
Για τον ορθό και έγκαιρο προγραμματισμό της διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας στην Ε’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων με λειτουργικότητα από 4/θέσια και άνω, αναφέρει η ανακοίνωση, θα πραγματοποιηθούν τα ακόλουθα:
1. Οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων με λειτουργικότητα από 4/θέσια και άνω ενημερώνουν τους μαθητές της Δ ́ τάξης, οι οποίοι θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2016-2017 στην Ε ́ τάξη, καθώς και τους γονείς και κηδεμόνες τους. Η ενημέρωση πραγματοποιείται με επίδοση επιστολής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και για τις δύο γλώσσες (συμπεριλαμβάνεται στα συνημμένα της παρούσας εγκυκλίου) που αφορά στην επιλογή, τη σημασία και τη χρησιμότητα της 2ης ξένης γλώσσας.
2. Οι μαθητές διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά- Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών
που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε ́ τάξη. Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν επιτρέπεται αλλαγή τμήματος μαθητών λόγω διαφορετικής προτίμησης σε σχέση με τη 2η ξένη γλώσσα που πλειοψήφησε και διδάσκεται στο τμήμα τους.
Δημοσίευση: 30/05/2016
Για τον ορθό και έγκαιρο προγραμματισμό της διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας στην Ε’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων με λειτουργικότητα από 4/θέσια και άνω, αναφέρει η ανακοίνωση, θα πραγματοποιηθούν τα ακόλουθα:
1. Οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων με λειτουργικότητα από 4/θέσια και άνω ενημερώνουν τους μαθητές της Δ ́ τάξης, οι οποίοι θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2016-2017 στην Ε ́ τάξη, καθώς και τους γονείς και κηδεμόνες τους. Η ενημέρωση πραγματοποιείται με επίδοση επιστολής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και για τις δύο γλώσσες (συμπεριλαμβάνεται στα συνημμένα της παρούσας εγκυκλίου) που αφορά στην επιλογή, τη σημασία και τη χρησιμότητα της 2ης ξένης γλώσσας.
2. Οι μαθητές διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά- Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών
που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε ́ τάξη. Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν επιτρέπεται αλλαγή τμήματος μαθητών λόγω διαφορετικής προτίμησης σε σχέση με τη 2η ξένη γλώσσα που πλειοψήφησε και διδάσκεται στο τμήμα τους.
Παρασκευή 20 Μαΐου 2016
Πέμπτη 19 Μαΐου 2016
1η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΑΡΓΥΡΩΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ
Η εθελοντική αιμοδοσία θα
πραγματοποιηθεί το Σάββατο 21 Μαΐου, 10.00΄-13.30΄,
και την Τρίτη 24 Μαΐου από
τις 9.30΄-13.00΄, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Άνω Λιοσίων.
Ο Σύλλογος Γονέων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άνω
Λιοσίων και ο Σύλλογος Π.Ε. Άνω
Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, γνωρίζοντας ότι η
αιμοδοσία αποτελεί πράξη κοινωνικής αλληλεγγύης και ευαισθησίας, προχώρησε στην
ίδρυση τράπεζας αίματος.
Διοργανώνει σε συνεργασία με την
κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Γ.Ν.Ε. Θριασίου Νοσοκομείου και με την υποστήριξη
του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φυλής, την 1Η εθελοντική αιμοδοσία στο
χώρο του σχολείου μας, με το σύνθημα «ΔΙΝΩ
ΑΙΜΑ, ΧΑΡΙΖΩ ΖΩΗ», στη μνήμη της αγαπημένης μας δασκάλας, συναδέλφου Αργυρώς
Καλογήρου.
Σκοπός μας είναι η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των
παιδιών μας και της τοπικής κοινωνίας, στην πανανθρώπινη ιδέα της εθελοντικής
αιμοδοσίας και να επισημάνουμε ότι εθελοντές είναι και όσοι δεν μπορούν να
προσφέρουν αίμα, αλλά ενδιαφέρονται να ενισχύσουν τη διάδοση της ιδέας.
Η
αιμοδοσία είναι πράξη αγάπης και απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας. Τα
αποτελέσματά της σώζουν ζωές, διότι το αίμα ούτε παράγεται, ούτε
αντικαθίσταται.
Το αίμα, ούτε αγοράζεται, ούτε πουλιέται… Μόνο
προσφέρεται… Μη διστάζεις… Γίνε και εσύ εθελοντής αιμοδότης… έλα κι εσύ στην
παρέα μας να δώσουμε ελπίδα ζωής, να γίνουμε εθελοντές ΑΙΜΟΔΟΤΕΣ. Μην αφήνεις
κάτι τόσο σημαντικό για αύριο, ενώ μπορείς να το κάνεις σήμερα. Οι άνθρωποι που
χρειάζονται το αίμα δεν μπορούν να περιμένουν.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ 1ΟΥ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. ΔΗΜΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ-ΦΥΛΗΣ
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ... 19 ΜΑΙΟΥ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΝΤΙΩΝ...!!!
ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΩΓΜΟ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ...
19 ΜΑΙΟΥ......ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ!
Η Ρωμανία αν πέρασεν, η Ρωμανία αν 'πάρθεν
Η Ρωμανία αν πέρασεν, ανθεί και φέρει κι άλλο.
Την 19η Μαΐου, ημέρα μνήμης των θυμάτων της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, ολόκληρος ο Ελληνισμός, όπου γης, με το βλέμμα στραμμένο στις σκληρές εκείνες σελίδες της ιστορίας, θρηνεί τους νεκρούς του και προσμένει δικαίωση. Δικαίωση για τις 353.000 ψυχές, άνδρες, γυναίκες, παιδιά, θεματοφύλακες μιας πατρίδας που ακόμη και σήμερα ζει στην μνήμη των απογόνων τους.
Παρασκευή 13 Μαΐου 2016
Παρασκευή 22 Απριλίου 2016
Τα κάλαντα του Λαζάρου
Συνήθειο το είχαν στην Κάλυμνο, κάθε χρόνο 8 μέρες πριν το Πάσχα, να τραγουδάνε τα παιδιά «τον Λάζαρο», δηλαδή κάλαντα για το Σάββατο του Λαζάρου. Μετά το τραγούδι οι γείτονες θα τους έδιναν καλάθια στολισμένα με λουλούδια. Ο Γιώργος, που είχε μετακομίσει στο νησί, ένα χρόνο τώρα κοντά, είχε μάθει τα κάλαντα αυτά και ετοιμαζόταν να βγει να τα πει με τους καινούριους του φίλους στην πλατεία.
Ο παππούς του τον είδε που έβαζε τα καλά του και τον καμάρωσε. Άρχισε να σιγοτραγουδάει κι αυτός τα κάλαντα. Ο Γιώργος δεν τον είχε πάρει είδηση μέχρι που άκουσε τη φωνή του. «Παππού», τον ρώτησε, «γιατί τα κάλαντα λένε «τρεις ημέρες τον θρηνούσαν»; Γιατί ο Χριστός περίμενε τρεις ημέρες για να αναστήσει το φίλο του, τον Λάζαρο;»
Ο παππούς το σκέφτηκε λίγο και του απάντησε με χαμόγελο: «Όταν αρρώστησε ο Λάζαρος, οι αδερφές του Μάρθα και Μαρία μήνυσαν στον Χριστό να έρθει γρήγορα να τον βοηθήσει. Όμως εκείνη την περίοδο ο Χριστός βρισκόταν μακριά, στη Γαλιλαία. Φυσικά, ο Υιός του Θεού ήξερε ότι θα πεθάνει ο Λάζαρος και ότι θα τον αναστήσει. Φτάνοντας στη Βηθανία, την πατρίδα του Λάζαρου, βρήκε τις αδερφές του να τον θρηνούνε πάνω από το μνήμα του. Και όπως λένε και τα κάλαντα της Καλύμνου «τον θρηνούν και τον εκλαίνε, τον θρηνούν και τον εκλαίνε, τρεις ημέρες τον θρηνούσαν και τον εμοιρολογούσαν»».
Δευτέρα 18 Απριλίου 2016
ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ (Δ3)
Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης
Περιβάλλοντος, μελετήσαμε τα οικοσυστήματα κάνοντας «έρευνα στο πεδίο», σε
κοντινό χωράφι της περιοχής.
Χωριστήκαμε σε ομάδες εξερευνητών και με τα εργαλεία που είχαμε φροντίσει να έχουμε μαζί μας (μεγεθυντικούς φακούς, φτυαράκια, μολύβια, μέτρο κ. ά.) καταγράψαμε τα άβια και έμβια όντα, μελετήσαμε τις ανθρώπινες δραστηριότητες, τις σχέσεις όλων όσων απαρτίζουν ένα οικοσύστημα.
Γελάσαμε, παίξαμε και κάναμε ένα σύντομο περίπατο…
ΕΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Την Παρασκευή 15 Απριλίου, συναντήθηκαν στο
χώρο του Σχολείου μας, οι μικροί «εκκολαπτόμενοι»,
αναγνώστες της Β΄ τάξης με το σύγχρονο
παραμυθά κ. Αριστείδη Δάγλα.
Συγγραφέας, δασκάλες και μαθητές περπατήσαμε στα μονοπάτια του Μεγανησίου της Λευκάδας, ιδιαίτερης πατρίδας του συγγραφέα, μέσα από δράσεις που παρουσίασαν οι μαθητές.
Συγγραφέας, δασκάλες και μαθητές περπατήσαμε στα μονοπάτια του Μεγανησίου της Λευκάδας, ιδιαίτερης πατρίδας του συγγραφέα, μέσα από δράσεις που παρουσίασαν οι μαθητές.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η μικρή «γιορτή» μ’ έναν
πρόλογο, όπου πλέκονταν μεταξύ τους τα τρία παραμύθια του συγγραφέα, «Ο
Δεκατρής», «Η Σταχομάρω» και τα «Παγανά».
Το Β2 με τη «Σταχομάρω» απέδειξε πως η φυσική χάρη και η καλοσύνη, μέσα σ’ έναν κόσμο φτώχειας, δυστυχίας και μιζέριας, μπορούν να βρουν τον «πρίγκιπά τους», μόνο όπως τα παραμύθια ξέρουν, μ’ ένα ασημένιο γοβάκι…
Το Β3 άγγιξε ένα θέμα που πάντα απασχολούσε τις κοινωνίες, οι οποίες όμως αποδεικνύονταν σκληρές απέναντι σ’ αυτό.
Τη διαφορετικότητα.
Καθετί διαφορετικό, λειψό, κακοφτιαγμένο, άτσαλο πετάγονταν στο «Καιάδα». Ο «Δεκατρής» όμως απέδειξε ότι η ευφυΐα, η ψυχική δύναμη και η απαντοχή μπορούν να κατοικούν σ’ ένα αδύναμο σώμα.
Η περιέργεια των παιδιών για τη συγγραφή ενός βιβλίου,
για το πώς γεννιέται η ιδέα του κι από πού εμπνέεται ο συγγραφέας, εκφράστηκε
με ερωτήσεις των παιδιών προς τον ίδιο.
Ακολούθησε η παρουσίαση του νέου βιβλίου του
κ. Δάγλα, που είναι η άλλη άποψη στους μύθους του Αισώπου. Μέσα από τις σελίδες του αποκαθίσταται το
όνομα και η υπόληψη του «τεμπέλη» τζίτζικα και αποκτά την αξία που ταιριάζει σε
έναν αοιδό, ενώ ο εργατικός αλλά «τσιγγούνης» μέρμηγκας αποδεικνύεται εν τέλει
φιλεύσπλαχνος και αρωγός στην ανέχεια
του τζίτζικα. Η αλεπού κι ο
λέλεκας, η αλεπού κι ο κόρακας είναι οι υπόλοιποι ήρωες που θα μας κρατήσουν
συντροφιά σ’ αυτή τη νέα έκδοση.
Μια μικρή περιεκτική σε νοήματα δόση αυτής της
νέας συγγραφής του κ. Δάγλα, πήραμε διαβάζοντας «τον αντιμύθο» τον τζίτζικα και τον μέρμηγκα, μέσω
της τεχνολογίας, ενός βιντεοπροβολέα.
Και τελειώνοντας, οι μικροί μαθητές χάρισαν
στον συγγραφέα τις δικές τους δημιουργίες, βασισμένες στα πρώτα τρία βιβλία του
συγγραφέα. Σκίτσα με τα δικά τους Παγανά,
βγαλμένα μέσα απ’ την παιδική φαντασία και τον «Δεκατρή» σε νέες περιπέτειες.
Να ευχηθούμε να’ ναι καλοτάξιδο το νέο βιβλίο
του κ. Δάγλα και στους μικρούς μας μαθητές να πούμε ότι το βιβλίο είναι ο
μοναδικός φίλος που δεν θα τους προδώσει ποτέ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)












