Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

36 ερωτήσεις που μας δίνουν απάντηση για τα “δύσκολα” παιδιά της τάξης


Το παρακάτω ερωτηματολόγιο μπορεί να βοηθήσει να κατανοήσουμε κατά πόσο οι μαθητές μας είναι προσαρμοσμένοι στο σχολικό τους περιβάλλον.
Στο τέλος του ερωτηματολόγιου υπάρχει ένας σύνδεσμος που πατώντας τον μπορείτε να κάνετε μια εύκολη ανάλυση των απαντήσεων των μαθητών.

Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται κυρίως σε παιδιά 12 ετών και πάνω


Η ανάσρτηση είναι από το blog του ΑΝΑΝΙΑ Π. ΤΟΖΑΚΙΔΗ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Κλίμακα Σχολικής Προσαρμογής
 
Παρακάτω θα βρεις μερικές σκέψεις που έχουν κάνει παιδιά της ηλικίας σου για το σχολείο. Θέλουμε τώρα τη δική σου γνώμη. Αν δηλαδή αυτό που λέει η κάθε σκέψη, είναι για σένα σωστό και πόσο είναι σωστό.
Διάβασε προσεκτικά μια-μια πρόταση. Σκέψου αυτό που λέει η καθεμιά πόσο ταιριάζει σε σένα.
Αν ταιριάζει σε σένα πολύ, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Π (που σημαίνει πολύ)
Αν ταιριάζει σε σένα μέτρια, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Μ (που σημαίνει μέτρια)
Αν ταιριάζει σε σένα λίγο, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Λ (που σημαίνει λίγο)
Αν δεν ταιριάζει σε σένα καθόλου, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Κ (που σημαίνει καθόλου).

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
 
1.Κάθε μέρα λαχταρώ την ώρα που θα ΄ρθω στο σχολείο
Π Μ Λ Κ

2.Μερικές φορές νιώθω μοναξιά στο σχολείο και δεν ξέρω τι να κάνω
Π Μ Λ Κ
3.Δεν πάω καλά με τα μαθήματά μου
Π Μ Λ Κ
4.Αγαπάω τους καθηγητές μου
Π Μ Λ Κ
5.Πολλά απ’ όσα μας λένε να κάνουμε στο σχολείο δεν με ενδιαφέρουν
Π Μ Λ Κ
6.Φοβάμαι να ρωτήσω τους καθηγητές, όταν δεν καταλαβαίνω κάτι
Π Μ Λ Κ
7.Τ’ άλλα παιδιά της τάξης ζητούν τη συντροφιά μου και θέλουν την παρέα μου
Π Μ Λ Κ
8.Στο σχολείο κανείς δε μου δίνει σημασία
Π Μ Λ Κ
9.Θα ήμουνα ευχαριστημένος στο σχολείο, αν δεν μας έβαζαν τόσες πολλές εργασίες
Π Μ Λ Κ
10.Οι καθηγητές μου με βοηθούν να καταλαβαίνω τα μαθήματα
Π Μ Λ Κ
11.Στο σχολείο μπορώ να κάθομαι με το παιδί που θέλω
Π Μ Λ Κ
12.Δύσκολα παίρνεις καλό βαθμό στην τάξη μου
Π Μ Λ Κ
13.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, ανησυχώ μήπως δε γράψω καλά
Π Μ Λ Κ
14.Δε μ’ ευχαριστεί τίποτε στο σχολείο
Π Μ Λ Κ
15.Στο σχολείο δεν έχω τόσους φίλους όσους θα ήθελα
Π Μ Λ Κ
16.Συνήθως το σχολείο δε με κουράζει
Π Μ Λ Κ
17.Οι καθηγητές μου δε με συμπαθούν
Π Μ Λ Κ
18.Υπάρχει τόση ακαταστασία στο σχολείο που τα χάνεις καμιά φορά
Π Μ Λ Κ
19.Με πιάνει αγωνία κάθε φορά που ο καθηγητής μου κάνει ερωτήσεις την ώρα του μαθήματος.
Π Μ Λ Κ
20.Στο σχολείο παιδιά σαν και μένα δεν τα πάνε καλά.
Π Μ Λ Κ
21.Οι πιο πολλοί μαθητές δεν ενδιαφέρονται για ό,τι γίνεται στο σχολείο
Π Μ Λ Κ
22.Προχωρώ καλά στα μαθήματα.
Π Μ Λ Κ
23.Θα ήμουνα ευχαριστημένος, αν μας αφήνανε να κάνουμε πράγματα μόνοι μας, χωρίς να μας λένε πώς ακριβώς να τα κάνουμε.
Π Μ Λ Κ
24.Οι πιο πολλοί συμμαθητές μ’ αγαπούν και θέλουν να τους κάνω παρέα.
Π Μ Λ Κ
25.Νομίζω ότι τα παιδιά σαν και μένα ποτέ δεν θα γίνουν καλοί μαθητές όσο κι αν προσπαθήσουν.
Π Μ Λ Κ
26.Την ώρα που γράφω διαγώνισμα, έχω αγωνία
Π Μ Λ Κ
27.Αγαπώ το σχολείο πιο πολύ, απ’ όσο το αγαπούν τα άλλα παιδιά.
Π Μ Λ Κ
28.Κανένας στο σχολείο δεν ενδιαφέρεται για ό,τι μου συμβαίνει
Π Μ Λ Κ
29.Είναι για μένα δύσκολο να τα πηγαίνω καλά στο σχολείο, όσο θα ήθελαν οι καθηγητές και οι γονείς μου.
Π Μ Λ Κ
30.Οι καθηγητές μου μού φέρονται φιλικά
Π Μ Λ Κ
31.Οι πιο πολλές σχολικές εργασίες που μας βάζουν να κάνουμε είναι άχρηστες.
Π Μ Λ Κ
32.Συχνά φοβάμαι, μήπως πω κάτι ανόητο την ώρα του μαθήματος.
Π Μ Λ Κ
33.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, είμαι σίγουρος πως θα γράψω καλά.
Π Μ Λ Κ
34.Οι καθηγητές μου ενδιαφέρονται για μένα
Π Μ Λ Κ
35.Νευριάζω, όταν οι καθηγητές μου δε με βοηθούν εκεί που τους χρειάζομαι.
Π Μ Λ Κ
36.Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την πρόοδο που έχω στα μαθήματα.
Π Μ Λ Κ

Πατήστε εδώ για ανάλυση της Κλίμακας Σχολικής Προσαρμογής του μαθητή

Από http://blogs.sch.gr/tananias

ΠΗΓΗ: Fresh Education

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου