Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Ανακοίνωση του 1ου Δημ. Σχολείου Άνω Λιοσίων

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΙΔΕΙΑ

Αγαπητοί γονείς,
Την Παρασκευή 18-9 και τη Δευτέρα 21-9 το σχολείο δε θα λειτουργήσει λόγω εκλογών.  Όλη την εβδομάδα 22-9 έως 25-9 θα λειτουργήσουμε με 4ωρη διδασκαλία των μαθητών των Α΄, Β΄, Γ΄,  τάξεων (11.30 π.μ.) και 5ωρο των Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων (12.25 μ.μ.).  Την Τρίτη η Στ΄ τάξη, την Τετάρτη η Ε΄, την Πέμπτη η Δ΄, και την Παρασκευή η Γ΄ δεν θα έχουν μάθημα. 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                                                                   Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ



Σχολικός εκφοβισμός


Το βίντεο δημιουργήθηκε από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής, με αφορμή την ημέρα ενάντια στη σχολική βία και στον εκφοβισμό, που είναι η 6η Μαρτίου. Χρησιμοποιήθηκαν τα προγράμματα Windows Movie Maker και pixton.com.

ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΤΠΥ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ 1%, 4%, 8% κλπ

Αθήνα 25 Απριλίου 2014

Aπό 1/1/2015 δεν κάνουμε κρατήσεις ΜΤΠΥ 3% και

1. Με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 64, όπως ισχύει, επιβάλλεται στους φορείς γενικής κυβέρνησης, εκτός από τις κεφαλαιουχικές εταιρείες, που προμηθεύονται κάθε είδους αγαθά ή λαμβάνουν υπηρεσίες από φυσικά ή νομικά πρόσωπα η υποχρέωση να παρακρατούν φόρο εισοδήματος στο καθαρό ποσό της αξίας των αγαθών ή υπηρεσιών με τους ακόλουθους συντελεστές: α) ποσοστό ένα τοις εκατό (1%) για τα υγρά καύσιμα και τα προϊόντα καπνοβιομηχανίας, β) ποσοστό τέσσερα τοις εκατό (4%) για τα λοιπά αγαθά και γ) ποσοστό οκτώ τοις εκατό (8%) για την παροχή υπηρεσιών.

2. Με το δεύτερο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 64 ορίζεται ότι οι φορείς γενικής κυβέρνησης εξαιρούνται από την υποχρέωση παρακράτησης φόρου εισοδήματος όταν: αα) Προμηθεύονται αγαθά ή τους παρέχονται υπηρεσίες από φυσικά ή νομικά πρόσωπα και δεν απαιτείται από τις ισχύουσες διατάξεις η κατάρτιση σύμβασης, εφόσον η καθαρή αξία αυτών, κατά συναλλαγή, δεν υπερβαίνει το ποσό των εκατόν πενήντα (150) ευρώ. Κατά συνέπεια, όταν καταβάλλεται ή εκδίδεται εντολή πληρωμής της αξίας τιμολογίων που αφορούν σε προμήθεια αγαθών ή παροχή υπηρεσιών για τις οποίες δεν συνάπτεται σύμβαση, δεν διενεργείται παρακράτηση, εφόσον τα τιμολόγια αυτά δεν υπερβαίνουν, κατά συναλλαγή, τα εκατόν πενήντα (150) ευρώ. Αντίθετα, όταν υπάρχει σύμβαση για την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών διενεργείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 64 του ν. 4172/2013, ακόμα και αν το ποσό της συναλλαγής δεν υπερβαίνει τα εκατόν πενήντα (150) ευρώ.

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

"Ο δάσκαλος που ονειρευόμαστε"


Ο δάσκαλος που ονειρευόμαστε
  ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ
Μαθητής του 60ου Ενιαίου Λυκείου Αθηνών 2002-2003
 
Το να ξεκλειδώσει το όνειρο είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά. Πρέπει να περάσει από την ψυχή και την καρδιά, να σκαλώσει στο νου, να βασανισθεί ώσπου να γίνει ιδέα και έπειτα να βγει σαν λόγος, σαν γραφή στον κόσμο έξω. Κάπως έτσι αρχίζει να σχηματίζεται μπροστά μας κομμάτι-κομμάτι η εικόνα του Δασκάλου που ονειρευόμαστε.
Λένε ότι το μυαλό δεν μπορεί να φτιάξει το όνειρο αν δεν του έχει δώσει στοιχεία η πραγματικότητα και είναι γεγονός ότι χρόνια τώρα μαζεύουμε κομμάτια του ονείρου μας, κομμάτια που συναντήσαμε και συναντάμε κάθε μέρα στη σχολική μας πραγματικότητα.

Ονειρευόμαστε ένα Δάσκαλο με βλέμμα καθαρό σαν νερό, εύθραυστο και φλύαρο, απλόχερο, σπάταλο, παράφορο και υπάκουο, έτοιμο κάθε στιγμή να πάρει το σχήμα του προσώπου του μαθητή. Εξάλλου η ματιά του Δασκάλου είναι η καλύτερη τροφή για το μαθητή .
Δεν είναι η απλανής ματιά ,αλλά η ευθεία, η σίγουρη ματιά της αγάπης, της ειλικρίνειας και της ευθύνης, που στέκει μέσα στο βιβλίο αλλά και πέρα από αυτό, πάνω μας, για να ελέγχει αν τον προσέχουμε, να μας συνετίσει, να μας επιτιμήσει σιωπηλά ή και να μας ενθαρρύνει.

Ονειρευόμαστε ένα Δάσκαλο με παιδαγωγικό όραμα, διαισθητική σκέψη, παραγωγική σκέψη και δημιουργική φαντασία. Ένα Δάσκαλο που αποτελεί καθημερινό πρότυπο εργασίας και ήθους και βρίσκεται με τους μαθητές του σε αδιάκοπη αλληλεπίδραση, μεταδίδοντας τους διαθέσεις και στάσεις απέναντι στην ίδια την μάθηση.
Ο Δάσκαλος των ονείρων μας είναι ένας φορέας ιδεών, αξιών και κοσμοθεωριών που μας τις προσφέρει απλόχερα χωρίς να μας τις επιβάλλει σεβόμενος το δικαίωμα επιλογής μας. Είναι ένας αυτόφωτος αστέρας που λάμπει και ακτινοβολεί για να φωτίσει και να σπάσει το σκοτάδι της άγνοιας, χωρίς όμως να μας τυφλώνει. Επιπλέον ο Δάσκαλος των ονείρων μας σέβεται τους μαθητές του όπως σέβεται τον εαυτό του, χρησιμοποιεί τα προνόμια και την εξουσία του για να μας ωφελήσει, όχι απλώς για να μας κρατήσει φοβισμένους και σε απόσταση. 
Αντιμετωπίζει τις ανοησίες και την τεμπελιά των μαθητών με αυστηρότητα αλλά χωρίς ταπεινωτικές παρατηρήσεις.
Έχει χαλύβδινα νεύρα, απαραίτητα για να αντιμετωπίσει τις παρεκτροπές της συμπεριφοράς ορισμένων μαθητών του.
Έχει μεθοδικότητα στη διδασκαλία του, προσόν απαραίτητο για την κατανόηση του μαθήματος από τους μαθητές, για τη διαβίβαση της γνώσης. 
Δεν τσιγκουνεύεται στα συναισθήματά του, εκφράζεται και εκτίθεται ενώ διδάσκει χωρίς να παρεκτρέπεται, τηρώντας τις σωστές αποστάσεις με τους μαθητές του, σεβόμενος τη θέση του και το επάγγελμα του.
Καταφέρνει να διατηρεί μες στην τάξη μια ατμόσφαιρα σοβαρή και να εισπράττει τον ειλικρινή και γνήσιο σεβασμό όλων μας καθώς μας έχει πείσει για το ακοίμητο ενδιαφέρον του για την πρόοδο μας.
Ο Δάσκαλος που ονειρευόμαστε σπάει τη ρουτίνα της καθημερινότητας στην τάξη δεν επαναλαμβάνεται, αλλά προσπαθεί να φτιάξει μέσα στο χειμώνα των μαθητών τις δικές του πνευματικές αλκυονίδες μέρες, χαρίζοντας στιγμές ανθρώπινη θαλπωρής και ζεστασιάς.
Αυτός είναι ο Δάσκαλος μας, καλός, επιεικής, υπομονετικός, ψύχραιμος συγκρατημένος, σοβαρός με άπειρη κατανόηση για τις μικρές αδυναμίες μας, ανεκτικός όπου επιτρέπεται και αυστηρός όπου χρειάζεται.


Ευγένιος Τριβιζάς : «Το σχολείο θέλει χιούμορ και φαντασία»



Συνέντευξη στον Γιώργο Κιούση

Είναι εξερευνητής, εφευρέτης, ταχυδακτυλουργός και ζογκλέρ μελάτων αυγών. Έχει ανακαλύψει το Νησί των Πυροτεχνημάτων, τη Φρουτοπία, το Κουνουπακιστάν, το Πιπερού, τη Χώρα των Χαμένων Χαρταετών, το Γαλαξία των Λεξεων και την Πολιτεία με όλα τα Χρώματα εκτός από το Ροζ.

Ο Ευγένιος ζει στο Νησί των Πυροτεχνημάτων με τον παπαγάλο του τη Σύνθια, τον άσπρο ελέφαντα τον Πουκιπόν, τον Οράτιο το αόρατο πράσινο καγκουρό, τον Πελέ τον ταχυδρομικό πελεκάνο, τον Παντελή τον απότομο ιπποπόταμο και τη Λιλή την παρδαλή λεοπάρδαλη. Κάθε τόσο μαζί με τους φίλους του τον κάπτεν- Βαρθολομαίο Μπορφίν και τον Αλέξη Πτωτιστή ταξιδεύουν στα πέρατα του κόσμου, σώζουνε πριγκίπισσες από δράκους και δράκους από πρίγκιπες και προσπαθούν να βρούνε το χαμένο όγδοο χρώμα του ουράνιου τόξου.Τι καλύτερο για τη νέα σχολική χρονιά από τη φαντασία και την έμπνευση του Ευγένιου Τριβιζά.

– Τι κάνει ο δάσκαλος όταν βλέπει ορθογραφικά λάθη;

«Σκέφτεται ότι σοβαρότερα από τα ορθογραφικά είναι τα λάθη της ζωής και από αυτά πρέπει να προφυλάξει κυρίως τους μαθητές του».

– Το πιο πολύτιμο δώρο για τα παιδιά;

«Ο χρόνος που τους αφιερώνουμε».

– Γιατί βαριούνται τα παιδιά στην τάξη;

«Επειδή τα μαθήματα είναι ως επί το πλείστον κουραστικά και βαρετά. Η διαδικασία της μάθησης θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο ελκυστική αν μπολιαζόταν με χιούμορ και φαντασία».

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΥΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Ανακοίνωση του 1ου Δημ. Σχολείου Άνω Λιοσίων

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΙΔΕΙΑ

Αγαπητοί γονείς,
Την Παρασκευή 18-9 και τη Δευτέρα 21-9 το σχολείο δε θα λειτουργήσει λόγω εκλογών.  Όλη την εβδομάδα 22-9 έως 25-9 θα λειτουργήσουμε με 4ωρη διδασκαλία των μαθητών των Α΄, Β΄, Γ΄,  τάξεων (11.30 π.μ.) και 5ωρο των Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων (12.25 μ.μ.).  Την Τρίτη η Στ΄ τάξη, την Τετάρτη η Ε΄, την Πέμπτη η Δ΄, και την Παρασκευή η Γ΄ δεν θα έχουν μάθημα. 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                                                                   Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ


Μια μέρα σε ένα σχολείο της Φινλανδίας

Μια
Μια πολύ καλή παρουσίαση του Φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος, από τη συνάδελφο Βιργινία.
 Μπορείτε να πάρετε ιδέες.
Ευχαριστούμε!
Συχνά ακούγεται πως το Φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι από τα καλύτερα του κόσμου. Τι είναι όμως αυτό που το κάνει ξεχωριστό; Πόσο διαφέρει από το δικό μας; Τι μαθήματα διδάσκονται; Δίνει ευκαιρίες στους εκπαιδευτικούς να καινοτομήσουν; Τι μέσα έχουν στη διάθεση τους; Ποιος ο ρόλος των μαθητών;

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Κείμενο του Μίλτου Κουντουρά




Μαθητής μου εμένα δεν είναι εκείνος

που αγαπά την ήρεμη και ακίνδυνη ζωή,

τη στρωμένη λουλούδια, αλλά εκείνος που μέσα του

έχει ξυπνήσει η ανησυχία.

Μαθητής μου δεν είναι εκείνος

που θα μ’ αγαπήσει με μια θηλυκιά

και μαλακή άγονη αγάπη, αλλά εκείνος που

ακολουθώντας τις αρχές της επικίνδυνης πάλης θα με φτάσει,

θα με ξεπεράσει αρνούμενος στο τέλος

εμένα.

Η προσευχή του Έλληνα δασκάλου, της Άντας Ευαγγέλου


Η προσευχή του Έλληνα δασκάλου

Κύριε,

Κάνε να φτάσω ως την τάξη μου και να ξεχάσω όλα αυτά που κουβαλάω.

Βάλε το χέρι σου να ξαναβρεί το τρελοβάπορο το δρόμο του και να κοπάσει η τρικυμία.

Δώσε μου δύναμη να αντέξω να κοιτώ στα μάτια τα παιδιά και να μπορώ να τους μιλώ για όνειρα και ουρανούς ανέφελους.

Δώσε κουράγιο στους νέους συναδέλφους μου που σεργιανάνε στην πατρίδα για να «αναπληρώνουν» χωρίς πολλά να τους πληρώνουν.

Έχε με γερό γιατί να λείψω απ’ τη δουλειά μου δεν μπορώ. Χρειάζεται και η τελευταία μου σταγόνα για να στηρίξω του λαού μου την ελπίδα.

Δώσε τη φώτιση σ’ αυτούς που στέκονται ψηλά να νιώσουν τι περνάω και να αρνηθούν να με λογιάσουν για αριθμό. Άνθρωπος είμαι κι έχω τρανή αποστολή. Να πλάσω ανθρώπους.

Βοήθησέ με να γλυκάνω τις ψυχές των μαθητών μου, να κάνω το σχολείο καταφύγιο να ξεχαστούν τα βάσανά τους.

Κάνε με να θυμάμαι κάθε πρωινό πως το χαμόγελο και η αγάπη δικαίωμα είναι των παιδιών.

Βοήθησέ με, Κύριε, να μην ξεχάσω ποτέ πως είμαι ΔΑΣΚΑΛΟΣ.
Άντα Ευαγγέλου

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολ. έτος 2015-2016

                                                         Αθήνα 10/9/2015



ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για δοε

                                                                  Από τη ΔΟΕ



ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΠΛΟΓΚ ΣΧΟΛΕΙΟ Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΠΛΟΓΚ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σας κάνουμε γνωστούς τους ιστότοπους την ιστοσελίδα ενημέρωσης του Σχολείου μας: http://1dimotikoanoliosion.blogspot.gr/ και 1dim-an-liosion.att.sch.gr

Στόχος μας να σας ενημερώνουμε έγκαιρα για τα τεκταινόμενα στο σχολείο μας, τις εορτές και εκδηλώσεις μας και να παρέχουμε σε μαθητές, γονείς, μαθητές εναλλακτικές πηγές μόρφωσης, διαπαιδαγώγησης, ψυχαγωγίας.

Παράλληλα και οι μαθητές μας θα έχουν την δυνατότητα να εξοικειωθούν δημιουργικά και διασκεδαστικά με τις νέες τεχνολογίες 

Στους επίσημους διαδικτυακούς τόπους του σχολείου μπορούν να αναρτώνται ανακοινώσεις που επιθυμεί να δημοσιοποιήσει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. 

Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί έχουν τη μέριμνα για την ασφάλεια των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων των μαθητών στο Διαδίκτυο και ακολουθούν τις σχετικές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας.

Θα χαρούμε να λαμβάνουμε τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας μέσω των e-mail μας: 


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ



ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΧΟΛΕΙΟ 
Η καθυστέρηση στην πρωινή προσέλευση των μαθητών  δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία του Σχολείου μας (πχ. διακόπτεται το μάθημα, παρεμποδίζεται η άσκηση του εκπαιδευτικού έργου, μαθαίνουν τα παιδιά να λειτουργούν χωρίς πρόγραμμα και συνέπεια, κλπ)
  Οι μαθητές το πρωί θα μπορούν να εισέλθουν στον αύλειο χώρο του Σχολείου κατά το χρονικό διάστημα από 07.55  (ώρα προσέλευσης των εφημερευόντων εκπαιδευτικών) έως 08.10 την ώρα που χτυπά το  κουδούνι. Την ώρα αυτή θα κλειδώνει η είσοδος της αυλής.  Επομένως η προσέλευση των μαθητών τουλάχιστο 5 λεπτά νωρίτερα είναι επιβεβλημένη.
  Ένας άλλος λόγος που δεν επιτρέπει την ελεύθερη και χωρίς περιορισμούς είσοδο και παραμονή γονέων και λοιπών πολιτών στους σχολικούς χώρους, είναι η ασφάλεια των μαθητών, η οποία προϋποθέτει την ασφάλιση της εισόδου του σχολείου.
 Οι γονείς που θέλουν να κάνουν παραγγελίες - εξοφλήσεις  στο κυλικείο του Σχολείου, θα πρέπει να έχουν τακτοποιήσει το θέμα αυτό πριν τις 08.10.
 Η παρουσία των γονέων στο χώρο του διδακτηρίου δεν νομιμοποιείται αν δεν έχει προηγηθεί συνεννόηση με εκπαιδευτικό και πρέπει να είναι διακριτική.
  Επίσης οι γονείς που θα επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το προσωπικό του σχολείου θα έχουν αυτή τη δυνατότητα πριν το χτύπημα του κουδουνιού, αφού το ζητήσουν από τον εφημερεύοντα εκπαιδευτικό.
Μετά τις 08.20, οι καθυστερημένοι κατά την προσέλευση μαθητές, θα προσέρχονται, μαζί με το γονέα/κηδεμόνα τους πρώτα από το γραφείο του Διευθυντή πριν πάνε στην τάξη τους.
Σχετικά με το σχόλασμα των μαθητών σας γνωρίζουμε τα εξής:
Η παραλαβή των μαθητών μετά το σχόλασμα πρέπει να γίνεται άμεσα  και έως 5΄ λεπτά μετά τη λήξη των μαθημάτων.


ΣΥΛ. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΧΟΛΕΙΟ

Αγαπητοί γονείς,

Αισθανόμαστε την ίδια με εσάς οδύνη για το γεγονός της μη έγκαιρης στελέχωσης του σχολείου με τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς. Είμαστε αναγκασμένοι να λειτουργήσουμε με 4ωρη διδασκαλία των μαθητών των Α΄, Β΄, Γ΄, τάξεων (σχολάμε 11.30΄π.μ.) και 5ωρο των Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων (12.30΄μμ). Τη Δευτέρα η Στ΄ τάξη, την Τρίτη η Ε΄, την Τετάρτη η Δ΄, και την Πέμπτη η Γ΄ δε θα έχουν μάθημα. Το πρόγραμμα θα αναπτύσσεται σταδιακά καθώς θα προσέρχονται για να αναλάβουν υπηρεσία αναπληρωτές ή αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί.

ΣΥΛ. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ


ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΟΝΕΩΝ

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων                                                                                   08/09/2015
1ου Δημοτικού Σχολείου Ανω Λιοσίων



ΠΡΟΣ: κ. Υπουργό Παιδείας

ΚΟΙΝ: κ. Σπύρου, Διευθυντή Π.Ε. Δυτικής Αττικής 

κ.Δήμαρχο Φυλής Χρήστο Παππού

κ.Πρόεδρο Ε.Σ.Ε. Πρωτοβάθμιας

Διαμαρτυρία Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

1ου Δημοτικού Σχολείου Άνω Λιοσίων



Κύριε Υπουργέ Παιδείας 

Με την συγκεκριμένη επιστολή διαμαρτυρίας μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Σχολείο μας, το μεγαλύτερο ίσως στην Αττική με 438 μαθητές, 19 πληθωρικά τμήματα σε μια από τις πιο υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας που αδυνατεί στοιχειωδώς να λειτουργήσει τη νέα σχολική περίοδο.

Παρά τις παραστάσεις μας στο Διευθυντή Π.Ε. Δυτικής Αττικής, δε δόθηκε μέχρι σήμερα 08/09/2015 καμία λύση με το αιτιολογικό της έλλειψης εκπαιδευτικών.

Την περσινή σχολική περίοδο για να λειτουργήσει το σχολείο μας, χωρίς μάλιστα τη λειτουργία του απογευματινού προγράμματος (λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών), το σχολείο μας στελεχώθηκε με 24 εκπαιδευτικούς πλήρους ωραρίου (20 δάσκαλοι, 5 ειδικότητες) και 8 εκπαιδευτικοί που συμπλήρωναν το ωράριό τους στο σχολείο μας.

Σας ρωτάμε πως θα ανοίξει το σχολείο μας την τρέχουσα σχολική περίοδο και με 12 δασκάλους, 1 δασκάλα του Τμήματος Ένταξης και 4 εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων μαζί με τον Διευθυντή.

Το σχολείο μας για να λειτουργήσει με πλήρως ανεπτυγμένο πρόγραμμα χρειάζεται εκπαιδευτικούς που να καλύπτουν 697 ώρες και σήμερα μας λείπουν 332 ώρες. Πώς προτείνετε να λειτουργήσει το σχολείο μας;

Μας δημιουργεί τεράστια έκπληξη η αναλγησία των υπεύθυνων του Υπουργείου Παιδείας όταν λίγες ημέρες πριν την έναρξη του σχολικού έτους και ενώ ήταν γνωστή η έλλειψη εκπαιδευτικών στην Δυτική Αττική αποσπάστηκαν στα προνομιούχα προάστια της Βόρειας και Νότιας Αθήνας άλλοι 150 εκπαιδευτικοί.

Μόλις εχθές άλλοι δύο δάσκαλοι αποσπάστηκαν από το σχολείο μας για άλλα σχολεία της περιοχής μας!!!

Ξέρουμε ότι η κατάσταση στη δημόσια εκπαίδευση και ιδιαίτερα στις υποβαθμισμένες εργατικές γειτονιές μας ( βρίσκονται στη χωματερή όλου του Νομού Αττικής) είναι σε τραγική κατάσταση λόγω της υποχρηματοδότησης των μνημονιακών πολιτικών, παρά ταύτα σε άλλες περιφέρειες εκπαίδευσης δεν υφίσταται τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο στην περιφέρεια την δική μας και άλλο τόσο στο σχολείο το δικό μας.

Σύμφωνα με τα δεδομένα αυτά όπως διαπιστώνεται το σχολείο μας δεν θα μπορεί να λειτουργήσει κανονικά ούτε καν με μειωμένες ώρες με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να στερηθούν το αναφαίρετο συνταγματικό τους δικαίωμα για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση και αναγκαστικά θα υποστούν τις συνέπειες του μνημονίου εις βάρος της μόρφωσής τους.