Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΦΙΛ/ΦΕΙΑΣ




Το τραγούδι «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ » είναι η συμμετοχή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας στον διαγωνισμό
« Κάν΄ το ν΄ ακουστεί 2017 » του διαδικτυακού μαθητικού ραδιοφώνου European School Radio. Είναι η συλλογική προσπάθεια των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας που μέσα από ένα πνεύμα συνεργασίας και σύνθεσης με την καθοδήγηση του διευθυντή Δ.Θ. και των δασκάλων τους έφτασαν στη δημιουργία αυτού του τραγουδιού. Έμπνευσή μας ο τίτλος του τραγουδιού, γιατί πρέπει να Είμαστε Ένα, πρέπει να είμαστε ίσοι αν και διαφορετικοί!

Τραγουδούν οι μαθήτριες :
Αγνή Σ. – Γρηγορία Τ. – Δανάη Τ. – Καλυψώ Π. – Κατερίνα Γ. – Κατερίνα Π.

Στίχοι: Αγνή Σ. – Γρηγορία Τ. – Καλυψώ Π. – Κατερίνα Π.

Μουσική: Άγγελος Μανιταράς, (δάσκαλος)

Ηλεκτρική κιθάρα, Ενορχήστρωση: Γιώργος Μάκαρης

Ηχογράφηση : Sound Machine Studio, Αθήνα ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ (στίχοι)
Από παιδί μου λέγαν πως υπάρχει ένας κόσμος άγριος πολύ κακός εγώ πιστεύω όμως το ωραίο το ανθρώπινο αυτό να είναι νόμος για μια καλύτερη ζωή να ‘ν‘ ανοιχτός ο δρόμος Μην είσαι ρατσιστής γιατί θα τα βρεις μπροστά σου μην είσαι ρατσιστής για τα προβλήματά σου μη με κοροϊδεύεις όταν είμαι στην αυλή και μιλάς όλο για μένα και μου ξύνεις την πληγή Ο ρατσισμός είναι κακός έχω περάσει έχω ζήσει έχω μάθει γι’ αυτόν

Έχω ταλέντα έχω και σκέψεις μες στη σιωπή μου να το πιστέψεις είμαι ο φίλος σου ο κολλητός σου και αύριο ίσως ο άνθρωπός σου Μην είσαι ρατσιστής γιατί θα τα βρεις μπροστά σου μην είσαι ρατσιστής για τα προβλήματά σου έχω αγάπη έχω ψυχή όνειρα και μιαν ευχή να ενώσω με μουσική το εγώ μαζί με το εσύ Ο ρατσισμός είναι κακός έχω περάσει έχω ζήσει έχω μάθει γι’ αυτόν ΕΙ- ΜΑ- ΣΤΕ Ε- ΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου